Форум » Актуальная информация » НЭК предлагает усилить криминальную ответственность за жестокое обращение с животными » Ответить

НЭК предлагает усилить криминальную ответственность за жестокое обращение с животными

Magic Story: Позиція Національної комісії щодо посилення кримінальної відповідальності за жорстоке поводження з тваринами буде взята до уваги Комітетом Верховної Ради України з питань законодавчого забезпечення правоохоронної діяльності [more]Позиція Національної комісії щодо посилення кримінальної відповідальності за жорстоке поводження з тваринами буде взята до уваги Комітетом Верховної Ради України з питань законодавчого забезпечення правоохоронної діяльності Комітетом Верховної Ради України з питань законодавчого забезпечення правоохоронної діяльності розглянуто Резолюцію круглого столу на тему: «Жорстоке поводження з тваринами та безпека людей: реалії недотримання чи невідповідності чинного законодавства України? Шляхи вирішення». Національна комісія зверталася до Комітету з проханням розглянути можливість внесення змін у чинне законодавство України в частині посилення відповідальності за жорстоке поводження з тваринами (у санкції ст. 299 Кримінального кодексу України за вчинення відповідного злочину передбачити термін позбавлення волі до 2-х років, а за вчинення його групою осіб – до 8-ми років позбавлення волі). Нещодавно Комітет розглядав проекти законів про внесення змін до Кримінального кодексу України щодо посилення кримінальної відповідальності за жорстоке поводження з тваринами (реєстр. № 10096) та про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення кримінальної відповідальності за жорстоке поводження з тваринами (реєстр. № 10096-1). Останній законопроект був підтриманий Комітетом, проте не був включений Верховною Радою України до порядку денного сесії. «Повідомляємо, що Ваша позиція буде взята до уваги Комітетом при подальшому опрацюванні відповідних змін до кримінального законодавства», – йдеться у листі Комітету Верховної Ради України з питань законодавчого забезпечення правоохоронної діяльності. Довідка 3 липня 2012 року в Українському національному інформаційному агентстві «УКРІНФОРМ» Національна експертна комісія України з питань захисту суспільної моралі спільно із зоозахисними організаціями провела круглий стіл на тему: «Жорстоке поводження з тваринами та безпека людей: реалії недотримання чи невідповідності чинного законодавства України?! Шляхи вирішення». На круглому столі йшлося про моральні й законодавчі аспекти запобігання жорстокому поводженню з тваринами та убезпечення людей від їх нападів, практику європейських держав у зоозахисній сфері тощо. Резолюція «круглого столу» на тему: «Жорстоке поводження з тваринами та безпека людей: реалії недотримання чи невідповідності чинного законодавства України?! Шляхи вирішення» За результатами обговорення ключових аспектів проблеми антигуманного ставлення до тварин вцілому, непоодинокими випадками винищенням бездомних тварин перед Чемпіонатом Євро-2012 зокрема, з метою сприяння укріпленню моральності та гуманності суспільства, недопущення страждань і загибелі тварин унаслідок жорстокого поводження з ними, беручи до уваги те, що чинним законодавством врегульовано питання захисту тварин від жорстокого поводження, зокрема, ст. 299 Кримінального кодексу України, ст. 89 Кодексу України про адміністративні правопорушення, Законом України «Про захист тварин від жорстокого поводження» від 21.02.2006 № 3447-IV, усвідомлюючи необхідність активізації діяльності органів держаної влади по впровадженню даних норм у правозастосовну практику, учасники «круглого столу» пропонують: 1.Визнати необхідність гармонійного поєднання прав людини на життя, здоров’я та безпеку, а також права тварин на захист від жорстокого поводження. 2.Визнати, що позбавлення життя тварин внаслідок жорстокого поводження з ними – це їх вбивство. Держава має гарантувати захист тварин від страждань і загибелі тварин унаслідок жорстокого поводження з ними. 3.Вважати важливим більш активне використання можливості захисту тварин від жорстокого поводження, а також протидії пропаганди жорстокого поводження з ними в ЗМІ та Інтернеті, так само, як захисту гідності та честі фізичної особи, а також ділової репутації фізичної та юридичної особи в порядку, визначеному цивільним законодавством шляхом звернення до суду представниками громадських зоозахисних організацій. 4.Взяти до уваги, що відповідно до п. 12 Постанови Пленуму Верховного Суду України від 27.02.2009 № 1 «Про судову практику у справах про захист гідності та честі фізичної особи, а також ділової репутації фізичної та юридичної особи», належним відповідачем у разі поширення оспорюваної інформації в мережі Інтернет є автор відповідного інформаційного матеріалу та власник веб-сайта, особи яких позивач повинен установити та зазначити в позовній заяві (пункт 2 частини другої статті 119 ЦПК). 5.Рекомендувати представникам громадських зоозахисних організацій України разом з громадськими юридичними професійними об’єднаннями опрацювати механізм звернень до суду із заявами або повідомленнями про наявні ознаки злочину у порядку ст. 94-97 Кримінально-процесуального кодексу України; та в порядку ст. 2361 КПК України у випадку необхідності оскарження до суду постанови про відмову в порушенні справи. 6.Звернутися до суб’єктів законодавчої ініціативи (передбачених ст. 93 Конституції України) з проханням розглянути питання внесення змін у чинне законодавство України в частині посилення відповідальності за жорстоке поводження з тваринами (у санкції ст. 299 Кримінального кодексу України за вчинення відповідного злочину передбачити термін позбавлення волі до 2-х років, а за вчинення його групою осіб – до 8-ми років позбавлення волі). 7.Просити представників зоозахисних організацій організувати видання інформаційних матеріалів, спрямованих на розповсюдження серед громадян знань у сфері дбайливого ставлення до тварин (включаючи їх стерилізацію). 8.Звернутися до Київської міської ради із запитом про здійснювані заходи у сфері вирішення проблем бездоглядних тварин (у тому числі – звіт про діяльність Київського центру ідентифікації тварин). 9.Звернутися до Київської обласної державної адміністрації із проханням про виділення земельних ділянок під будівництво Притулку для безпритульних тварин. 10.Започаткувати ведення громадського списку українських меценатів, що поновлювався б кожного року за поданням громадських організацій.[/more] Источник: офиц. веб-сайт Национальной экспертной комиссии Украины по вопросам защиты общественной морали

Ответов - 1

lovelyguys: http://ru.tsn.ua/kiev/na-ptichem-rynke-kieva-dobrye-babushki-massovo-vybrasyvayut-nenuzhnyh-zhivotnyh-pod-poezda.html?fb_ref=newrec1



полная версия страницы